Documenten verzamelen voor de verkoop van uw woning.
Indien u van plant bent om zelf uw woning te verkopen is het verstandig om alvast al uw documenten die betrekking hebben op de te verkopen woning te verzamelen.
Welke documenten heb ik direct nodig om mijn woning aan te melden bij makelaarsbalie?
Wij komen bij u langs voor de opname van de woning of het appartement. Indien u onderstaande documenten heeft klaar liggen dan is dat handig. Maar niet noodzakelijk, wij kunnen u hierin ook ondersteunen.
Hoe en met welke documenten kan ik me het beste voorbereiden voor de verkoop van de woning.
- Een oud taxatierapport
- De eigendomsakte van de te verkopen woning
- TIP! Kijk eens op internet naar vergelijkbare woningen (bij u in de straat) die in de verkoop staan
Welke documenten zijn handig voor de toekomstige kopers?
- Garantiebewijs van aanwezige apparatuur
- Eventuele onderhoudscontracten
- Gebruiksaanwijzingen
- Plattegronden van de wonig
- Informatie over de buurt (voorzieningen, scholen, winkelcentra)
Naar tarieven> Naar woningen> Aanmelden> |